perjantai 22. elokuuta 2014

Ylämäessä tönin sua eteenpäin

Mä oon ollu tosi onnellinen viimeaikoina.

Oikeestaan asia mistä oon erityisen onnellinen on se, et mun parhailla kavereilla menee hyvin. Toinen tekee töitä toisella puolen maailmaa ja toinen on alottanu opiskelut paikassa jonne vihdoin tuntee kuuluvansa. Eli toisinsanoen tää kolmenkopla on jakautunut eri kaupunkeihin niin, että enää minä sitkuttelen tuolla lukiossa.
Mut ei mulla siltikään mene huonosti. Oon nimittäin todella nopeassa ajassa ystävystyny yhteen hienoimmista ihmisistä ikinä. Tässä on ihminen kenen kanssa onnistuu viihteelle meno, syvälliset keskustelut ja lapsellisuuksiin heittäytyminen. Ja mikä parasta, tää ihminen istuu suurimmaks osaks samoilla lukion kursseilla, joten mulla on mitä mainioin lintsaus opiskelukaveri!

On mulla toinenkin läheinen ihminen lukiosta, tätä ihmistä en tiennyt edes entuudestaan ennenkuin tulin lukioon. Tääkin ihminen osaa yllättää monipuolisuudellaan, ja jos tunnistat tästä itsesi niin anteeksi etten ylistä sinua enempää! Seuraavat kappaleet viittaavat vain niin vahvasti tähän edelliseen henkilöön, joten minun täytyy jättää sinut hieman alakynteen vaikkei se tarkoitukseni olekaan. Hieno ihminen sinäkin olet!

Niin siis biisejä. Jarkko Martikaista. Nauttikaa.



Jarkko Martikainen on vanha tuttavuus YUP:n kautta, mutta jostain syystä soolotuotantoon en ole yksinkertaisesti jaksanut koskea. Onneks tutustuin tähän ihmiseen, joka eräänä päivänä kytki puhelimensa Carinan soittimeen sillä seurauksella, että sitä sielunhoitoa en tuu unohtaa ihan heti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti