torstai 13. kesäkuuta 2013

Somebody put something in my drink

Siltä ainakin tuntuu, sillä tätä päivää en uskonut tulevan. Aloittakaamme siis ihan käytännön asioista, kuka minä olen ja miksi helvetissä minä oon tämmöstä päätyny kirjottelemaan. Vaikkakin jälkimmäiseen en osaa valitettavasti vastata oikein itsekään.

Mutta sananen minusta: Savosta ollaan ja tässä kuussa täytän 17 vuotta. Naispuolinen henkilö olen vaikkakin kaveripiirissäni olen usein "se jätkä". Liekkö siihen syynä musiikkimakuni, istumatyylini tai muuten vain olemukseni aina tilanteen mukaan. Mutta kaapista löytyy niin mekko kuin korkkaritkin, mitä aina silloin tällöin, useimminen pakon edestä joudun käyttämään.
Maailman rakkain ja tärkein asia minulle on musiikki. Ollut aina. Musiikin kuuntelun ohella olen soittanut klassista pianoa vuodesta 2004 alkaen ja nyt olen laajentanut sitä viimevuosina omatoimiseen kitaran rämpyttelyyn. Olen myös laulanut pienestä pitäen, omatoimisesti sitäkin tosin. Ehkä viime vuoden loppukesästä aloin tosissani kirjoittaa biisejä, ja minulla onkin oma rakas biisivihko sitä varten. Sen sisältö on tosin sen verran varjeltua, etten tule kirjoittamaan tänne mitään siitä. Toisekseen pelkään hirmuisesti, että joku aikoisi käyttää minun tekstiä omanaan. Eihän sitä ikinä tiedä vai mitä? :)

Musiikin lisäksi tykkään viettää aikaa kavereiden ja perheen kanssa, lukea Aku Ankkoja ja datailla. Myös autot ja moottoripyörät kiinnostaa, vaikken niistä yhtään mitään ymmärräkään. Olen myös ikuinen säästäjä, ja tälläkin hetkellä jonossa ovat läppäri, auto, puhelin, kitara ja sitten varmaankin jo muutto :D

Mutta se minusta. Blogi tulee täyttymään pitkälti omilla mietteilläni. Se, onko se pitkä syvällinen analyysi maailman toiminnasta, vai analyysi Children of Bodomin uudesta levystä, riippuu ihan päivästä ja fiiliksestä. Odotan itsekin innolla, mitä tulevan pitää! :)

2 kommenttia:

  1. BLOGI! SULLA :O nyt on maailman kirjat sekasi! mut hei kivasti alotettu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo älä vaan, en oikei usko tätä itsekään :D Mutta pitää sitä nyt kokeilla, että miltä tämä omasta elämästään höliseminen näin sosiaaliseen mediaan tuntuu :D

      Poista